Kwaliteit

Kwaliteitsbeleid Diametal

Alles staat of valt met de verwachte kwaliteit. Onze klanten zijn zeer divers en de eisen en prioriteiten van kwaliteit verschillen dan ook van klant tot klant, maar 1 ding is zeker: Kwaliteit wordt altijd als normaal beschouwd. Bij Diametal streven we er dan ook naar de kwaliteitseisen van de klant te kennen en toe te passen. We nemen de nodige initiatieven om klanten hierover te bevragen, te ondersteunen en te adviseren. Dit gaat over maten en toleranties, visuele afwerking, oppervlakte kwaliteit, formele rapporten en attesten, verpakking, afspraken nakomen rond levertijd, administratieve formaliteiten,… In Diametal is het de taak van elke medewerker hiermee rekening te houden en dagdagelijks de doeltreffendheid van ons kwaliteitssysteem te verbeteren en aan te passen door ervaringen te registreren, analyseren, door te geven en te extrapoleren.

Bij Diametal willen we dat onze klant met de geleverde onderdelen onmiddellijk aan de slag kan, dat is het dagelijks streefdoel van Diametal.

Sinds 2010 wordt de kwaliteit bij Diametal geborgd door een ISO 9001 kwaliteitssysteem.